Ai spus da, acum este timpul să înceapă pregătirile!

Totul începe de la o întâlnire față în față, iar pentru că ne place cafeaua, vom merge împreună la o cafea.
Ascultăm… discutăm și creionăm evenimentul tău!

Prima întâlnire este una foarte importantă, deoarece acesta este primul pas al procesului de planificare.
Acest prim pas este începutul unei perioade interesante pentru toată lumea implicată în acest eveniment, dar şi începutul unei relații formate între voi, noi și toţi furnizorii!

La prima întâlnire, facem un briefing despre tot. Este prima piatră fundamentală, în care parcurgem în mod concis totul de sus până jos; iar la întâlnirile ulterioare, reluăm acest lucru și facem orice modificări necesare pe măsură ce trece timpul. Desigur, contează momentul în care te hotărăşti să ne contactezi sau în ce punct eşti legat de pregătirile pentru nuntă. Dar cel mai important este să îţi putem oferi o mână de ajutor și să te ghidăm prin tot procesul. De obicei, mai ales la început, toata lumea are multe întrebări, dar noi suntem obişnuite să fie aşa şi suntem mai mult decât bucuroase să răspundem la orice întrebare.

De asemenea, ne place să profităm de ocazie pentru a ne cunoaște puţin şi la nivel puțin personal; avem întrebări de genul unde și cum v-aţi cunoscut, ce lucruri vă plac etc. Nouă ne plac poveștile de dragoste și credem că este important să ne cunoaștem, să rezonăm, dar să păstrăm în același timp profesionalismul așteptat și necesar pentru te ajuta să planifici un astfel de eveniment foarte important din viață!

Mai apoi urmează, să ne facem și noi temele, iar în urma acestei primeii discuții, după ce vom ști de ce servicii ai nevoie, îți vom prezenta bineînțeles oferta noastră de preț, dacă totul este ok putem da startul la colaborare.

Mireasa in rochie
1. Pachet servicii complete de organizare a evenimentului

Vrei să se ocupe altcineva de organizarea evenimentului? Acest tip de pachet ți se potrivește!

În cazul acestui pachet putem discuta de următoarele servicii:

  • recomandări și consultanță gratuită pe toată perioada contractuală;
  • stabilirea bugetului nunții;
  • stabilire tematică eveniment;
  • alegerea locației: vizionare, contractare;
  • realizare planning: un document cu toată activitatea pe care urmează să o avem împreună, va fi împărțită pe fiecare lună în parte;
  • realizarea conceptului nunții și al decorului: prezentare ppt/pdf în care sunt relatate toate detaliile evenimentului, se realizează după o discuție foarte în detaliu;
  • cerere de oferte și contractarea tuturor furnizorilor necesari;
  • toate serviciile de mai sus vor fi discutate în detaliu și recomandările furnizorilor se face în funcție de preferințele cuplului, de stilul evenimentului și de bugetul alocat;
  • programarea tuturor întâlnirilor cu furnizorii aleși pentru semnarea contractelor și pentru a discuta toate detaliile – fizic sau online;
  • stabilirea detaliilor cu furnizorii;
  • clarificarea și soluționarea cerințelor tuturor furnizorilor;
  • redactarea programului evenimentului;
  • transmiterea programului tuturor celor implicați;
  • programarea și însoțirea miresei și a mirelui la toate probele pentru alegerea ținutelor, a verighetelor, invitațiilor, tipărituri, etc.;
  • realizare program make up și coafor;
  • transport invitați;
  • organizare ședință ”save the date” și ”trash the dress”;
  • prezența și consiliere la degustarea meniului de mâncare;
  • organizare și coordonare cununie civilă (rezervare oră și dată Primărie, pregătire necesar, participare în ziua cununiei pentru coordonarea invitaților, organizare petrecere după cununie);
  • organizare și coordonare cununie religioasă (stabilire detalii cu preotul, vizualizare locație, informații necesar cununie religioasă, coordonare invitați în ziua evenimentului);
  • coordonarea și asigurarea celor necesare persoanelor cazate;
  • realizarea listei de invitați (verificarea și ordonarea acesteia înainte de expedierea către print);
  • realizarea schiței sălii (aranjarea meselor invitaților, band, candy bar etc.);
  • transmiterea informațiilor legate de ziua evenimentului la toți furnizorii și stabilirea întâlnirilor cu aceștia;
  • întâlniri periodice cu mirii;
  • prezența pe toată durata evenimentului;
  • organizare și coordonare pregătiri (pregătiri mire și mireasă, first look și alte momente);
  • soluționarea tuturor neplăcerilor apărute în ziua evenimentului, înainte și după acesta;
  • coordonarea tuturor momentelor din timpul nunții;
  • plata furnizorilor (în cazul celor care se achita în ziua nunții, cât și transmiterea facturilor în cazul celor care se achită după nuntă);
Aranjament floral in sala de evenimente
2. Wedding day ( coordonarea zilei evenimentului )

Ți-ai contractat toți furnizorii și dorești ca altcineva să se ocupe de ziua cea mare?

Optează pentru acest pachet!

În cadrul acestui pachet îți oferim următoarele servicii:

  • recomandări și consultanță gratuită pe toată perioada contractuală;
  • preluarea tuturor contractelor cu furnizorii implicați în eveniment ( cu 6-8 săptămâni înainte de eveniment );
  • stabilirea detaliilor cu furnizorii;
  • clarificarea și soluționarea cerințelor tuturor furnizorilor;
  • redactarea programului evenimentului;
  • transmiterea programului tuturor celor implicați;
  • organizare și coordonare cununie civilă și religioasă (pregătire necesar, coordonare invitați);
  • coordonarea și asigurarea celor necesare persoanelor cazate (realizarea unui document cu informații legate de persoanele cazate, numere de telefon și adrese utile, discuția cu hotelul o realizăm noi);
  • realizarea listei de invitați (verificarea și ordonarea acesteia înainte de expedierea către prinț);
  • realizarea schiței sălii (aranjarea meselor invitaților, band, candy bar etc.);
  • transmiterea informațiilor legate de ziua evenimentului la toți furnizorii și stabilirea întâlnirilor cu aceștia;
  • întâlniri periodice cu mirii;
  • prezența pe toată durata evenimentului;
  • organizare și coordonare pregătiri (pregătiri mire și mireasă, first look și alte momente);
  • soluționarea tuturor neplăcerilor apărute în ziua evenimentului, înainte și după acesta;
  • coordonarea tuturor momentelor din timpul nunții;
  • plata furnizorilor (în cazul celor care se achita în ziua nunții, cât și transmiterea facturilor în cazul celor care se achită după nuntă);
Inele de cerere in casatorie
3. Pachet servicii parțiale de organizare a evenimentului

Acest pachet ți se potrivește dacă ai deja contractați o parte din furnizori.

Acest pachet conține următoarele servicii:

  • toate serviciile detaliate mai sus la pachetul ”wedding day”, la care se adaugă:
  • cererea de oferte și contractarea furnizorilor care nu au fost contactați (toate serviciile vor fi discutate în detaliu, iar recomandările furnizorilor se vor face în funcție de preferințele cuplului, stilul evenimentului și de bugetul alocat);
  • de menționat: preluarea situației se face imediat după semnarea contractului;

La acest pachet se pot adăuga servicii de la pachetul 1!

Cuplu cu buchet de flori
4. Consiliere

Te confrunți cu o situație atipică în organizarea evenimentului tău și ai avea nevoie de o soluție? Îți putem oferi servicii de consiliere.

Menționăm faptul că, atât serviciile cât și oferta de preț se personalizează în funcție de fiecare cuplu în parte.

5. Organizăm cereri în căsătorie!

Da, ai citi bine, organizăm și cereri în căsătorie pentru domnii care vor să surprindă cu adevărat pe viitoarea soție cu un moment foarte bine pus la punct, personalizat pe cerințele fiecăruia.

C&M events îți pune la dispoziție de la locație, decor, inel și până la fotograf, videograf sau alte servicii pe care tu dorești să le includem în momentul tău.

Mireasa in rochie
Aranjament floral in sala de evenimente
Inele de cerere in casatorie
Cuplu cu buchet de flori