Ai spus da, acum este timpul să înceapă pregătirile!
Totul începe de la o întâlnire față în față, iar pentru că ne place cafeaua, vom merge împreună la o cafea.
Ascultăm… discutăm și creionăm evenimentul tău!
Prima întâlnire este una foarte importantă, deoarece acesta este primul pas al procesului de planificare.
Acest prim pas este începutul unei perioade interesante pentru toată lumea implicată în acest eveniment, dar şi începutul unei relații formate între voi, noi și toţi furnizorii!
La prima întâlnire, facem un briefing despre tot. Este prima piatră fundamentală, în care parcurgem în mod concis totul de sus până jos; iar la întâlnirile ulterioare, reluăm acest lucru și facem orice modificări necesare pe măsură ce trece timpul. Desigur, contează momentul în care te hotărăşti să ne contactezi sau în ce punct eşti legat de pregătirile pentru nuntă. Dar cel mai important este să îţi putem oferi o mână de ajutor și să te ghidăm prin tot procesul. De obicei, mai ales la început, toata lumea are multe întrebări, dar noi suntem obişnuite să fie aşa şi suntem mai mult decât bucuroase să răspundem la orice întrebare.
De asemenea, ne place să profităm de ocazie pentru a ne cunoaște puţin şi la nivel puțin personal; avem întrebări de genul unde și cum v-aţi cunoscut, ce lucruri vă plac etc. Nouă ne plac poveștile de dragoste și credem că este important să ne cunoaștem, să rezonăm, dar să păstrăm în același timp profesionalismul așteptat și necesar pentru te ajuta să planifici un astfel de eveniment foarte important din viață!
Mai apoi urmează, să ne facem și noi temele, iar în urma acestei primeii discuții, după ce vom ști de ce servicii ai nevoie, îți vom prezenta bineînțeles oferta noastră de preț, dacă totul este ok putem da startul la colaborare.