Ai spus da, acum este timpul să înceapă pregătirile!

Totul începe de la o întâlnire față în față, iar pentru că ne place cafeaua, vom merge împreună la o cafea.
Ascultăm… discutăm și creionăm evenimentul tău!

Prima întâlnire este una foarte importantă, deoarece acesta este primul pas al procesului de planificare.
Acest prim pas este începutul unei perioade interesante pentru toată lumea implicată în acest eveniment, dar şi începutul unei relații formate între voi, noi și toţi furnizorii!

La prima întâlnire, facem un briefing despre tot. Este prima piatră fundamentală, în care parcurgem în mod concis totul de sus până jos; iar la întâlnirile ulterioare, reluăm acest lucru și facem orice modificări necesare pe măsură ce trece timpul. Desigur, contează momentul în care te hotărăşti să ne contactezi sau în ce punct eşti legat de pregătirile pentru nuntă. Dar cel mai important este să îţi putem oferi o mână de ajutor și să te ghidăm prin tot procesul. De obicei, mai ales la început, toata lumea are multe întrebări, dar noi suntem obişnuite să fie aşa şi suntem mai mult decât bucuroase să răspundem la orice întrebare.

De asemenea, ne place să profităm de ocazie pentru a ne cunoaște puţin şi la nivel puțin personal; avem întrebări de genul unde și cum v-aţi cunoscut, ce lucruri vă plac etc. Nouă ne plac poveștile de dragoste și credem că este important să ne cunoaștem, să rezonăm, dar să păstrăm în același timp profesionalismul așteptat și necesar pentru te ajuta să planifici un astfel de eveniment foarte important din viață!

Mai apoi urmează, să ne facem și noi temele, iar în urma acestei primeii discuții, după ce vom ști de ce servicii ai nevoie, îți vom prezenta bineînțeles oferta noastră de preț, dacă totul este ok putem da startul la colaborare.

Mireasa in rochie
1. Pachet servicii complete de organizare a evenimentului

Vrei să se ocupe altcineva de organizarea evenimentului? Acest tip de pachet ți se potrivește!

În cazul acestui pachet putem discuta de următoarele servicii:

  • Întocmirea conceptului nunții și alegerea unei tematici
  • Consiliere permanentă
  • Recomandări
  • Pregătirea fiecărui moment al nunții
  • Găsirea unor soluții la problemele care apar atât înainte de eveniment cât și pe parcursul acestuia
  • Alegerea locației
  • Alegerea meniului
  • Participare la degustări
  • Contractarea furnizorilor ( programare întâlniri, semnare contracte, stabilire detalii): candy bar, dj, sonorizare, band, restaurant, cocktail bar, make-up artisti, bijutieri, floriști, furnizori pentru decor, furnizori pentru tipărituri, fotograf și videograf, limuzine sau mașini de epocă/lux, designeri vestimentari, ansambluri, cheese bar, video booth, vată de zahăr, înghețată, interpreți de muzică populară, acrobați, entertainer, artiști, animatoare pentru copii, mascot,verighete, etc.
  • Alegerea bisericii
  • Organizare cununie religioasă
  • Organizare cununie civilă ( rezervare dată la Primărie, depunere dosar, participare )
  • Organizare ședință ”save the date”
  • Organizare ședința ” trash the dress”
  • Organizare petrecerea burlacilor și a burlăcițelor
  • Transportul invitaților
  • Cazarea invitaților
  • Programarea și participarea la toate întâlnirile: probe rochie de mireasă, probă costum mire etc.
  • Întocmirea bugetului nunții
  • Întocmirea programului nunții
  • Întocmirea schiței sălii
  • Plata furnizorilor
  • Prezență la întreg evenimentul
Aranjament floral in sala de evenimente
2. Wedding day ( coordonarea zilei evenimentului )

Ți-ai contractat toți furnizorii și dorești ca altcineva să se ocupe de ziua cea mare?

Optează pentru acest pachet!

În cadrul acestui pachet îți oferim următoarele servicii:

  • Consultanță
  • Recomandări
  • Organizare și coordonare cununie civilă și religioasă
  • Întocmirea programului nunții
  • Crearea planului sălii
  • Pregătirea și coordonarea fiecărui moment din timpul evenimentului
  • Prezență pe tot parcursul evenimentului
  • Plata tuturor furnizorilor
Inele de cerere in casatorie
3. Pachet servicii parțiale de organizare a evenimentului

Acest pachet ți se potrivește dacă ai deja contractați o parte din furnizori.

Cuplu cu buchet de flori
4. Consiliere

Te confrunți cu o situație atipică în organizarea evenimentului tău și ai avea nevoie de o soluție? Îți putem oferi servicii de consiliere.

Menționăm faptul că, atât serviciile cât și oferta de preț se personalizează în funcție de fiecare cuplu în parte.

5. Organizăm cereri în căsătorie!

Da, ai citi bine, organizăm și cereri în căsătorie pentru domnii care vor să surprindă cu adevărat pe viitoarea soție cu un moment foarte bine pus la punct, personalizat pe cerințele fiecăruia.

C&M events îți pune la dispoziție de la locație, decor, inel și până la fotograf, videograf sau alte servicii pe care tu dorești să le includem în momentul tău.

Mireasa in rochie
Aranjament floral in sala de evenimente
Inele de cerere in casatorie
Cuplu cu buchet de flori